VvE beheer

Zoekt u een betrokken en kostenbewuste VvE Beheerder die u werk uit handen neemt? Neem contact op voor een vrijblijvende offerte op maat. Zonder zorgen, de overstap vanaf uw huidige beheerder verzorgen wij namelijk gratis.t

 Wij zijn al jaren actief in de volgende steden:

  • Utrecht
  • Amersfoort
  • Maarssen
  • Zwolle
  • Lelystad
  • Almere

in deze steden ondersteunen wij grote en kleine VvE’s met financieel en technisch beheer. Doordat Wij lokaal goed bekend zijn met aannemers, schoonmaakbedrijven en andere leveranciers bieden wij u alternatieven als u niet tevreden bent met de huidige leverancier. 

Namens onze VvE’s letten wij scherp op de kosten binnen uw VvE. Denk aan energiekosten, verzekeringen en de schoonmaak. Daardoor hebben wij bij meerdere VvE’s  onze beheervergoeding terugverdiend door met leveranciers te onderhandelen en over te stappen met als uitgangspunt dezelfde kwaliteit tegen een betere prijs.

Ook voor uw VvE maken wij graag een offerte op maat. Helder over de kosten en de werkzaamheden die wij voor u verrichten. Ons beheerpakket ‘compleet’ omvat de meest voorkomende werkzaamheden, bijvoorbeeld:

  • Financieel-/ administratief beheer (inclusief opstellen jaarverslag)
  • Algemene ledenvergadering (uitschrijven, bijwonen notuleren)
  • Technisch beheer (aannemen onderhoudsklachten, opdracht geven aan aannemer en terugkoppeling)
  • Contract beheer (prijs- / kwaliteit beoordelen en aanbevelingen doen)

Klik hier voor een uitgebreid overzicht van onze diensten.

Wij kunnen u in contact brengen met meerdere VvE bestuurders uit Utrecht. U wilt immers graag van onze klanten horen hoe wij werken en hoe onze dienstverlening wordt ervaren. Hieronder ziet u een aantal complexen waarvoor Fidata VvE het beheer verzorgt. 

De administratie voeren wij in Twinq. Dit is een beheerpakket, speciaal ontwikkeld voor (en door) VvE beheerders. Door optimaal gebruik te maken van deze software kunnen wij u als eigenaar en bestuur(der) van de VvE goed inzicht geven in de volgende zaken

Wij hechten veel waarde aan transparantie, wij zorgen dan ook dat u als bestuur(der) mee kunt kijken in de administratie. Facturen scannen wij in zodat u die kunt accorderen, de kascommissie kan per kwartaal de facturen en afschriften controleren. Uiteraard verzorgen wij na het eindejaar een uitgebreid jaarverslag.

Bij aangaan van het contract houden wij u huidige onderhouds- en energiecontracten tegen het licht. Vaak valt hier veel op te besparen. Wij hebben bij meerdere VvE’s onze eigen beheervergoeding bespaard op lopende contracten.

Bij veel VvE’s gaat er een aanzienlijk deel van de begroting naar niet-gepland onderhoud. Oftewel klachtenonderhoud. Wij voeren deze meldingen in en zetten de opdracht uit aan (een bij voorkeur) lokale aannemer. Zodra de klacht is afgehandeld melden wij deze gereed via VvE totaal. Het is belangrijk om overzicht te houden van het type meldingen met het oog op de meerjarenonderhoudsplanning.

Per e-mail infomeren wij u en de andere eigenaren zoveel mogelijk over lopende zaken. Zeker als er onderhoud of een liftkeuring plaatsvindt waar u als eigenaar last van kunt hebben kondigen wij dit per e-mail aan. Ook uitnodigingen voor vergaderingen, verzenden van notulen en dergelijke doen wij (waar mogelijk) per e-mail.